Monday 11 April 2011

If a Pisces needs to be alone, try not to disturb them please

sekadar luahan hati


Salam And good day to all,

Aduhai,now dah pukul 5 pagi,but I still can't sleep.Saya Keliru.So rase macam nak write something.Tak tahu la ada kene mengena ke tak dengan yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia.

Banyak cara untuk diri sendiri menyatakan pendapat peribadi masing masing.Itu hak individu yang tidak boleh dipertikaikan.Asalkan biarlah ia tidak melampaui batas.

Now,saya rasa rindu kepada kawan kwan sekerja saya di ferrier hodgson yang sangat baik dengan saya dan memberi pengalaman yang sangat berguna dalam hidup saya,Saya juga rindu kepada kawan kawan saya di bandar metropolitan kuala lumpur.

Rasa rasanya sudah hampir dua bulan kita tidak bersua muka ye,tah ntak tahula mereka rindu I ke tak,tapi yang peting I really miss u guys.Nanti kite hang out sama sama ye.

Arghh,arini banyak masa dihabiskan dalam bilik je,I really not feeling well today,mental and emotion x stable.Pening kepala pun ada,batuk pun ada,semput pun ada.Kadang kadang kesian pula tengok my mom yang risau tentang keadaan saya lately.Aduh,mcm drama bersamamu pulak saya tulis today.I don't like this.shut.

Hopefully,by end of this month my mom will let me go,saya akan jadi sehat.Dah rasa bosan sangat dah berehat,nak hidup seperti dulu balik.No need to use the inhaler.arghh susahnya,now I need 4 inhaler a month which is too much.


Banyak bende yang perlu saya settle kan ,tapi please give me time.you know me,I will do whatever I promise.sooner or later.Lepas ni I hope ,everything will be okay and back to normal.Tu la kadang kadang I rase hopeless.Kadang kadang I rasa ok.

Sorry la sebab susahkan korang bace bende bende mcmni.Saya mmg x suke entry begini dlm blog saya,tapi nak buat mcmana,I'm not perfect,and I'm dare to fail.

So the conclusion is If a pisces needs to be alone, try not to disturb them please.and they will wake up as a new better person.

Love,

Affy Ronan



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: